Faris geeft klanten én hun medewerkers
de aandacht die zij verdienen
Wat doet Faris?
Faris biedt ondersteuning bij het verzorgen van de HR- en salarisadministratie bij accountants-, administratie- en andere MKB-bedrijven. Wij zien het als onze taak om de HR- en salarisadministratie zo snel en eenvoudig mogelijk te organiseren.
Dit doen we door HR- en salarisprocessen te automatiseren, koppelingen te maken en de communicatie met de medewerkers te optimaliseren. Faris maakt dan ook maximaal gebruik van IT en adviseert over de meest uiteenlopende personeelsvraagstukken. Wij zijn je sparringpartner op alle HR- en salarisvraagstukken.
Aandacht van Faris
Met dit alles geeft Faris medewerkers de aandacht die zij verdienen. Dit begint bij een tijdige en correcte salarisuitbetaling maar vraagt eveneens een goed HR-beleid en een gedegen administratie. Niet voor niets betekent Faris ‘sterk en ijzer’. Wij bieden ijzersterke HR- en salarisadministratie en advies waarbij wij innovatief, gedreven, laagdrempelig, vol passie en heel persoonlijk zijn.
“Aandacht voor personeel en beschikking over moderne middelen.
Medewerkers willen werken bij een bedrijf dat aandacht heeft voor personeel en beschikt over moderne middelen. De applicatie van Faris sluit hier perfect op aan."Partners
Bekijk deze video over Faris
Nieuwsgierig?
Wil je meer weten?
Contact deze mensen, ze willen
je er graag meer over vertellen.