Administratie gedigitaliseerd bij Huisartsenpraktijk Bleskensgraaf

“Faris biedt een online omgeving voor zowel de praktijkhouders als medewerkers”

Faris verzorgt sinds 2021 de salaris- en personeelsadministratie van Huisartsenpraktijk Bleskensgraaf. Rick de Rover, praktijkhouder en verantwoordelijk voor personeelszaken, is content met de samenwerking. Hij zegt hierover: “Er is een grote slag gemaakt in het digitaliseren van beide administraties. Zo is er een gebruiksvriendelijke online omgeving – en applicatie. Dat biedt niet alleen voordelen voor mij, maar ook voor onze zestien medewerkers.”

 

Een oplossing op maat

De online omgeving is volgens Rick zo ingericht dat dit past bij hun dagelijkse praktijk. “In de online omgeving kunnen medewerkers bijvoorbeeld overuren indienen en oproepkrachten juist weer gewerkte uren. Zelfs de avondtoeslag kunnen de medewerkers zelf aanvragen. Het proces geeft duidelijkheid van wie er actie wordt gevraagd en na afronding wordt alles opgeslagen in de historie. Bovendien zijn in het digitale proces nu minder mensen betrokken. Dit is ook prettig, het zijn toch vertrouwelijke gegevens. Na een korte uitleg over de applicatie waren zelfs de digibeten enthousiast!”

 

Van papier naar digitaal

Voor de komst van Faris werd er volgens Rick onder andere nog gewerkt met papieren aanvragen. Hij vertelt. “De oude manier van werken met vooral papieren en losse e-mails was omslachtig en kostte veel tijd. Ik had dan ook de wens om de personeelszaken te digitaliseren. Niet alleen omdat dit efficiency oplevert, maar ook om zelf inzicht, overzicht en sturingsinformatie te verkrijgen. Faris heeft dit allemaal gerealiseerd.”

 

Persoonlijk advies 

En er is meer. Faris adviseert Huisartsenpraktijk Bleskensgraaf ook op het gebied van wet- en regelgeving. “We hebben bij Faris een vast contactpersoon die niet alleen volledig op de hoogte is van onze situatie, maar ook van de CAO Huisartsenzorg en overige wet- en regelgeving. Vooral in hectische dagen met volle spreekuren waarin het contract veelal tussen de afspraken plaatsvindt, is het prettig om snel en adequaat geholpen en ontzorgt te worden,” zegt Rick tot besluit.

Klantverhalen

Wij zijn trots!

Eureka Fiscountancy: Volledige ontzorging en rust dankzij Faris

Sinds 2002 runt Jacob Huisman zijn eigen administratiekantoor: Eureka
Fiscountancy. Het bedrijf groeide uit tot een veelzijdig administratiekantoor met
een brede klantenkring. Dankzij de samenwerking met Faris heeft hij
weer ruimte om zich te richten op zijn klanten en zijn bedrijf, met de zekerheid dat
de loonadministratie in vertrouwde handen is.

Spek en Bonen: Van nachtwerk naar overzicht en rust met Faris

Tien jaar geleden startten Gerda Dekker en haar man hun restaurant Spek en Bonen in Sliedrecht. Wat startte als een kleinschalig horecaconcept groeide al snel uit tot een succesvolle onderneming. Maar met groei komen ook uitdagingen, vooral op administratief vlak. Gelukkig vonden ze in Faris de perfecte partner om hun bedrijfsvoering soepel te laten verlopen.

Mijn Party Service

Wat begon als hobby met één ijskarretje op Marktplaats is inmiddels uitgegroeid tot een professioneel (catering)bedrijf met ruim 600 klanten. MijnPartyservice in Spijkenisse is een jong en dynamisch bedrijf en van alle markten thuis. Of het nu gaat om een bedrijfsfeest, internationale beurs of een totaalconcept; zij maken van alles een groot succes!