“De persoonlijke en professionele begeleiding van Faris is onmisbaar in ons vakgebied.”
— Daiva de Heus, HR-medewerker bij Amare

Midden in Den Haag, op het Spuiplein, staat Amare – het bruisende culturele centrum dat het Residentie Orkest Den Haag, het Nederlands Dans Theater en het Koninklijk Conservatorium onder één dak verwelkomt. Achter de schermen zorgt Faris ervoor dat het hier administratief allemaal op rolletjes loopt.

“Onze HR-afdeling heeft veel profijt van de samenwerking met Faris”, zegt Daiva de Heus, HR-medewerker bij Amare. “Zij verzorgen onze salarisadministratie en verwerken alle mutaties, veranderingen en nieuwe medewerkers voor ons. Het systeem dat Faris gebruikt, ‘Het Loket’, is een superfijne tool die voor ons en onze medewerkers heel toegankelijk is. Via dit systeem kunnen medewerkers hun declaraties indienen, vakanties doorgeven en andere administratieve zaken regelen. Voor ons als HR-afdeling betekent dit een tijdswinst en een flinke vermindering van de administratieve lasten.”

Proactieve sparringpartner

Wat Daiva ook waardeert aan Faris is de proactieve benadering. “Ze sturen tijdige herinneringen voor belangrijke zaken, zoals het aflopen van contracten. Deze betrokkenheid is prettig en cruciaal voor een soepele werking van onze administratie.”

Daarnaast koestert zij de fijne samenwerking met hun vaste contactpersoon: Gerben. “Hij ondersteunt ons administratief én hij is een fijne sparringpartner. Wanneer wij tegen dilemma’s aanlopen of vragen hebben over bijvoorbeeld een medewerker, kunnen we altijd rekenen op zijn deskundige advies”, zegt ze. “Salarisadministratie is echt een vak apart. De persoonlijke en professionele begeleiding van een bedrijf als Faris is dus onmisbaar in ons vakgebied.”

Altijd op de hoogte

Sinds de verhuizing van Amare naar het nieuwe pand op het Spuiplein is het personeelsbestand bijna verdubbeld, wat een grote werkdruk met zich meebracht. “Gelukkig heeft Faris ons in deze periode goed ondersteund en zich flexibel aangepast aan onze behoeften”, vertelt Daiva. “Ze kennen onze medewerkers zelfs bij naam en zorgen ervoor dat alles op rolletjes loopt. Dat maakt de samenwerking zowel efficiënt als persoonlijk.”

Een ander voordeel: de voortdurende alertheid op veranderingen in wet- en regelgeving. Of het nu gaat om ouderschapsverlof of bijvoorbeeld een reiskostenvergoeding. “Faris houdt ons op de hoogte en zorgt ervoor dat wij aan alle wettelijke eisen voldoen. Dit biedt ons de zekerheid dat wij niets over het hoofd zien.”

Waardevol

Ook de klantenservice maakt het eenvoudig om administratieve processen te beheren. “Zij zijn altijd bereikbaar voor vragen en ondersteuning”, zegt Daiva. “Faris is waardevol voor ons. Wij zijn dankbaar voor hun bijdrage aan het succes van ons mooie culturele centrum.”

Klantverhalen

Wij zijn trots!

Amare

“De persoonlijke en professionele begeleiding van Faris is onmisbaar in ons vakgebied.”

Huisartsenpraktijk Bleskensgraaf

Administratie gedigitaliseerd bij Huisartsenpraktijk Bleskensgraaf “Faris biedt een online omgeving voor zowel de praktijkhouders als medewerkers” Faris verzorgt sinds 2021 de salaris- en personeelsadministratie van